KONKURS

Przeprowadzenie skutecznej i efektywnej kampanii rekrutacyjnej, zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim, staje się coraz większym wyzwaniem dla pracodawców. Dlatego też powstał konkurs "Liderzy Rekrutacji", który ma na celu docenienie najlepszych kampanii rekrutacyjnych w Polsce. W konkursie mogą brać udział pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe, agencje zajmujące się employer brandingiem, agencje pracy tymczasowej, headhunterzy oraz wszyscy twórcy i właściciele kampanii rekrutacyjnych. Warunkiem uczestnictwa jest wykorzystanie jednego z kanałów OLX w kampanii.

W tegorocznej edycji konkursu, jury będzie oceniać prace w trzech kategoriach: kampania kreatywna, efektywna i lokalna. Nagradzane będą projekty, które nie tylko osiągają efekty, ale także wyróżniają się kreatywnością, zarówno na skalę ogólnopolską, jak i lokalną. Szukamy kampanii, które wyznaczają nowe trendy i wprowadzają innowacje, tworząc wartość w dziedzinie komunikacji rekrutacyjnej. Zwycięzców tegorocznej edycji poznamy podczas eventu OLX Know How 2024!


Kampania kreatywna •
 

Szukanie kreatywnych rozwiązań to zawsze wyzwanie dla organizacji. W tej kategorii nagradzamy kampanie rekrutacyjne, które są pomysłowe, oryginalne, szukające nieszablonowych rozwiązań w procesie pozyskiwania pracowników i wyróżniają się na tle konkurencji.

 

Kampania efektywna •
 

Niezależnie od wyzwań, jakie stawiają przed nami procesy rekrutacyjne, ostatecznie najważniejsza jest ich efektywność. W tej kategorii doceniamy kampanie, które wykazały się skutecznością i osiągnęły założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym dla firmy poziomie.


Kampania lokalna •
 

Czasami znacznie bardziej wymagające jest nawiązanie kontaktu z potencjalnymi kandydatami na lokalnym rynku, w porównaniu do działalności na skalę ogólnokrajową. W tej kategorii wyróżnimy firmy, które mimo często ograniczonych budżetów i kanałów dotarcia, znalazły skuteczny przepis na dotarcie do kandydatów na lokalnych rynkach.

NASZE JURY

Anna Macnar
Jury

CEO HRM Institute; doświadczona ekspertka, strateżka marki pracodawcy, pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami i synergii marek. Konsultantka, szkoleniowiec, trenerka, wykładowca. Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz innych publikacji na temat employer brandingu.

Anna Pruczkowska
Jury

Rekruterka z 9-letnim doświadczeniem w obszarze HR. W swojej karierze zawodowej zaangażowana była w działania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi we współpracy z firmami z branży technologicznej oraz produkcyjnej. Obecnie pełni funkcję Lidera Zespołu Rekrutacji w Grupie OLX i realizuje projekty na rynku polskim oraz europejskim.

Edyta Pawka
Jury

W świecie rekrutacji od 2015 roku. Zdobywała doświadczenie w ramach agencji rekrutacyjnej, w modelu outsourcingowym oraz wewnętrznym dziale personalnym. Wspierała międzynarodowe organizacje, jak i lokalne firmy w Europie, Azji i USA. Uwielbia zagadnienia związane z optymalizacją procesów i efektywnością przy wykorzystaniu nowych technologii w rekrutacji.

Maja Gojtowska
Jury

Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Wydała książki "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?" oraz "Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem".

Joanna Tonkowicz
Jury

Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym z obszaru projektowania strategii marki pracodawcy, inkluzywnej i efektywnej komunikacji korporacyjnej, kultury organizacyjnej DEI. Wdraża procesy HR nastawione na HR Business Partnering. Skuteczne rozwiązania projektowała dla m.in. Deloitte, EY, PwC, LuxMed czy wiele innych.

Angelika Chimkowska
Jury

Wraz z zespołem Silnej Marki prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, personal brandingu oraz employee advocacy. Autorka 4 książek. Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin. Na Uniwersytecie Warszawskim pisze doktorat i prowadzi badania w obszarze CEO brandingu. Gospodyni podcastu „Silna marka w praktyce”.

Kinga Makowska
Jury

Konsultantka, badaczka i strateżka w obszarze komunikacji organizacyjnej i transformacji kulturowej. Pracowała z największymi markami pracodawców w Polsce, tworząc strategie kompleksowe i projektując doświadczenia kandydatów i pracowników. Twórczyni metodologii agile employer branding, współzałożycielka hubu eksperckiego HRrebels i współorganizatorka ogólnopolskiego Badania Analityki HR. Prowadzi podcast „HR-owa Burza Mózgów”.

Regina May
Jury

Założycielka i liderka organizacji pozarządowej „Fundacja Anioły Edukacji”, menedżerka działów personalnych w takich firmach jak Grupa Muszkieterów, Żabka Polska. Jako doradca zawodowy pomaga szukać odpowiedzi na pytanie „Co robić w życiu”. Wykłada na studiach podyplomowych za okresu zarządzania i Executive MBA.

Ania Morawiec-Bartosik
Jury

Autorka książek „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu” (liczbywHR.pl) i inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR (policzHR.pl), autorka książki „Wynagrodzenia odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać” i inicjatorka badania świadomości wynagrodzeniowej Polaków (ileMogeZarabiac.pl), założycielka firmy consultingowej HRrebels.

Zuzanna Piechowicz
Jury

Dziennikarka, trenerka, popularyzatorka wiedzy o zdrowiu psychicznym. W Radiu TOK FM prowadzi audycje "Praca od podstaw", "Dobra terapia" i podcasty "Szkoda czasu na złe seriale" i "Dobra praca". Jej teksty można przeczytać w "Krytyce Politycznej", "Gazecie Wyborczej" czy "Newsweeku Psychologii". Absolwentka szkoły trenerskiej Grupy TROP. Jako trenerka prowadzi warsztaty z profilaktyki zdrowia psychicznego, komunikacji i kreatywności.

Donata Hermann
Jury

Ekspert ds. prawa i rynku pracy, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, dzieli się wiedzą jednocześnie rozwijając markę osobistą pod nazwą: Kadry w pigułce. Ekspercki wymiar wiedzy potwierdzają wydane publikacje wydawnicze; setki merytorycznych artykułów i porad z zakresu prawa pracy, kursy online. Autorka i prowadząca program telewizyjny Kadry w pigułce w telewizji BIZNES24. Szkoleniowiec i doradca. Poszukuje oryginalnych rozwiązań, odbiegających od standardowych procesów.

Dominik Górka
Jury

Marketer i strateg. Od 1999 założyciel i dyrektor kreatywny Live Age (Grupa Manta). Twórca konceptów kreatywnych, kampanii, projektów employerbrandingowych i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna Group). Współproducent Digital Dragons, największego eventu B2B gamedevu w Europie Centralnej. Juror Effie Poland i Employer Branding Excellence Awards. Dwukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku Branży Eventowej: MP Power Award 2020, 2021.

ZESZŁOROCZNI ZWYCIĘZCY


WYRÓŻNIENIA