KONKURS

Przeprowadzenie skutecznej i efektywnej kampanii rekrutacyjnej, o zasięgu lokalnym, jak i ogólnopolskim, to coraz częściej nie lada wyzwanie dla pracodawców. Liderzy Rekrutacji to konkurs doceniający najlepsze kampanie rekrutacyjne w Polsce. Konkurs ma otwartą formułę: do udziału zapraszamy pracodawców, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterów oraz wszystkich autorów i właścicieli kampanii rekrutacyjnych. Warunkiem uczestnictwa jest to, żeby jednym z kanałów wykorzystywanych w kampaniach był OLX.

W tym roku jury oceniać będzie prace w trzech kategoriach: kampania kreatywna, efektywna i lokalna. Będziemy nagradzać projekty, które są skuteczne, kreatywne, ogólnopolskie i lokalne, które wyznaczają trendy, szukają ciekawych rozwiązań, budując tym samym wartość komunikacji rekrutacyjnej. Zwycięzców tegorocznej edycji poznamy podczas konferencji OLX Know How 2023!


Kampania kreatywna •
 

Szukanie kreatywnych rozwiązań to zawsze wyzwanie dla organizacji. W tej kategorii nagradzamy kampanie rekrutacyjne, które są pomysłowe, oryginalne, szukające nieszablonowych rozwiązań w procesie pozyskiwania pracowników i wyróżniają się na tle konkurencji



Kampania efektywna •
 

Niezależnie od poziomu trudności pojawiających się w rekrutacjach liczy się efektywność. W tej kategorii docenimy kampanie rekrutacyjne, które były skuteczne i zrealizowały założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym firmę poziomie.



Kampania lokalna •
 

Czasem o wiele trudniej dotrzeć do kandydatów na lokalnym rynku niż na ogólnopolskiej arenie. W tej kategorii nagrodzimy firmy, które mimo często ograniczonych budżetów i kanałów dotarcia znalazły skuteczny przepis na dotarcie do kandydatów na lokalnych rynkach.